2011. augusztus 14., vasárnap

Új befoglalnivaló gyönyörűségek

A kristály vadászat újabb eredményei, ezek a gyönyörűségek. Nem sokára neki is fogok az lakotásnak, de még nem tudom milyenek lesznek. Majd kialakulnak...

Mindig megjönnek az ötletek, ha az ember rászánja az időt, már ha van :-)
A hétvégén került megalkotásra a zöld medál és egy láncos, köves medálos ékszer is
Moonsafari gyönyörű ékszereiből merítettem az ihletet ehhez a zöld medálhoz.  Harmat cseppnek kereszteltem
Rézdrót  medál, ametisz és opál kövekkel, ehhez használtam még zöld üveg gyöngyöt és egy kristályt. Megint csak bele csempésztem a zöldet :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...