2011. július 15., péntek

Hogyan készült a Leveles medál

Egyik este megszállt az ihlet és rajzolgatni kezdtem. Elkészült ennek a medálnak a vázlata. Napokat hevert a papíron, mire életet leheltem belé, de megérte.
Először készítettem ezüstözött drótból egy keretet és összeforrasztottam.

Fekete kásagyöngyel kezdtem el kitölteni. A lekisebb felén kezdtem el a fűzést. Vékony 0,15mm damilt használtam, így szinte észrevétlen a rögzítés. A gyöngyöket felfűztem majd a dróton áfodrítva a damilt, visszafűztem a gyöngybe és így haladtam egymásmelletti sorokkal. Ahol egymásba érnek a levele, ott kétoldalról lettek feltöltve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...