2011. augusztus 12., péntek

Drótos tekerentyű

Ihletet kapva a drót tekeréshez, csavaráshoz, így  készült el, próba képpen, ez a medál. Nem bonyolult, gondoltam játszom vele. Mostanában találtam pár videót, amit fel is raktam a facebookos oldalamra, azokból kísérletezgetek. Nagyon örültem, hogy rájuk akadtam. Íme a drótos Biga csiga, amiről nem hiányozhat egy kis zöld sem :-)
Még tegnap délután kezdtem el, de csak este tudtam befejezni a kristályos fülimet. Ennek egy része egy lánc alapját képezte régen, de most új sorsra lett érdemes. Találtam hozzá másik színeket, némi ezüstözött drótot és már neki is indultam a tervezésnek. Háromszor futottam neki, akár a mesébe, mire összeállt az igazi. Ilyen lett hát a fülbevalóm.

1 megjegyzés:

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...