2011. november 29., kedd

Kerámia gyöngyök felhasználása

Most került sor a kiégetett gyöngyeim felhasználására. Készült egy piros-fekete karkötő és egy állítható lógós nyaklánc. Találtam egy helyi üzletben körmöcskét, ezt a fából készült bástya formájú kütyüt. gondoltam kipróbálom. Megmutatom mi lett belőle. A zöld lánc inkább kissé tavaszias lett, de jó pófa, ebben a nyamvadt időjárásban. Kizöldeltem :-)
Csillámos, lakkozott kerámia gyöngyös lánc

Itt a piros gyöngyök a házi készítésű kerámia, a fekete az fagyöngy,
festés, oldószeres hobbi festékkel

Körmöcskével készült medálrész, fekete üveg és fa gyöngyökkel
Körmöcske bemutatkozik :-)

5 megjegyzés:

  1. SZépek a láncok! :) De nem értem, mi az a körmöcske... rajta van a képen?

    VálaszTörlés
  2. Kiváncsiságból próbáltam ki a körmöcskét, de készül majd más is vele.

    VálaszTörlés
  3. De jók lettek, milyen különleges gyártmány ez a körmöcske!:)

    Játék indul ma estére nálam, nézz be hozzám, ha szeretnél nyerni!:)

    VálaszTörlés

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...