2012. február 20., hétfő

Medál özön és holnap, február 21-én, játék lesz!

Hercegnői ék
Tengerszem

Óaranyban

Zöldike átalakítva

Most készül egy heringhurkás nyaklánc ehhez a medálhoz. Ez az első ilyen láncom. Nagyon megtetszett ez a technika. Haladós is, remélem szép is lesz :-)


Holnap lesz 1 éves a blogom. Arra gondoltam, hogy lehetne játszani egy medálért, amihez készül majd egy lánc ( selyem szalagból, fekete vagy lila viaszolt szálból) amit a nyertes választhat ki. Van rá érdeklődő? :-) Jöttök játszani? Hagyjatok itt egy megjegyzést!
Gyors reagálású játék lesz. Reggel felteszem a blogra a megnyerhető medált és este 8-ig lehet jelentkezni, játszani érte. Este már ki is derül kié lesz a medál.  Követők előnyben :-)

Szeretném megköszönni, hogy itt vagytok velem és figyelitek a munkáimat, hozzászóltok a dolgokhoz.

Sokat segített, hogy kedves szakat kaptam tőletek, köszönöm.

2 megjegyzés:

  1. Juj de izgis , vajon melyik lesz a nyeremeny :)
    Nekem a hercegnoi ekszer tetszik a legjobban ( mindig elobujik a kek ver belolem :)
    Kiteszem a blogomra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ezek közül lesz a nyeremény, egy másik kedvencem kerül elajándékozásra. Holnap meglátod, ő is egy szép darab :-) remélem tetszik majd nektek :-)

      Törlés

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...