2012. május 2., szerda

Twin túra :-)

Szorgoskodtam mostanában is, de sok volt az egyéb dologm is, mert van nálunk egy elég nagy kert ami embert kíván. Egyre több a teendőm. Mutatom miket csináltam :-) Nagyon megtetszett az újonnan kipróbált twin gyöngy. Lesz még folytatása...

Fodroska (nehéz eset, fotózási szempontból)

Blacky
Annyira megszetettem ennek a láncnak a 11-es kásáját,
 hogy legszívesebben, minden félét ilyenből készítenék.

Hároszög füli
Kíváncsi lennék, hogy nektek melyik tetszik és miért? Írjátok meg! Hamarosan játék is lesz nálam, érdemes lesz figyelni :-)
És hogy tudok örülni annak is, hogy ez lett a 100. bejegyzésem, hurrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...