2012. június 9., szombat

Újdonságok!

Kevés az időm, hogy felrakjam a dolgaimat, de végre tegnap, tudtam fotózni és alkotni is. Megmutatom miket sikerült mostanában összehozni.
Eljött a nyár és a Manókáim itthon vannak velem, így nem sok idő marad a gyöngyökre.
Remélem tetszenek majd a mostani darabok. Örülnék, ha írnátok véleményt róluk!

Drótos medálok édesvizi gyönggyel...




 Gyűrű

Gyöngyös variációk

Drágakövet foglaltam bele,
egy régi fülbevaló gyűrűvé alakult és maradt egy kő belőle,
 így hát ez is beköltözött egy másik gyűrűbe

Gyöngyhímés (madár?)

Fűggő medál

Tengeri füli

Bőr hatású

Csillogós 

 Bogaram:-)

2 megjegyzés:

  1. Hú de szép alkotások, nekem az első medál nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, már kezdtem azt hinni, hogy nem is néztek be hozzám :-(
    De örülök, hogy nem így van :-)
    Ez az első ilyen medálom, ami tényleg jól sikerült.

    VálaszTörlés

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...