2012. augusztus 10., péntek

Új teló, új tok

Kaptam a névnapomra egy Sony xperia mini-t, nagyon örültem neki :-)
Gyártottam is egy 2 funkciós telefon tokot. Azért a 2 funkció, mert nem csak a tárolásra jó egy bőrből készült tok, mert puha és vigyáz a telóra, hanem mert a fedelében meg is lehet a kijelzőt tisztítani. Így készült:
Szabásmintát készítettem először papírból majd mikor már tökéletes volt, akkor kiszabtam a bőrből. Lyukasztóval készültek a lyukak, amibe selyem szalag került. Végig fűztem és a maradékból készült egy kis dekoráció a külsejére, amit ha megunok, majd csak levágom. Akkor majd jönnek a gyöngyök :-)

Egymásra van fordítva a két oldalán a fül rész és át van varrva.

Az oldalvarrásokon keresztül van áthúzva a dekorációs szalag, azzal marad a helyén és nem csúszik el. 
A fedelét meg csak bedugom a belsejébe , így ninncs semmi felesleges szál belül ami karistol meg ilyenek.

1 megjegyzés:

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...