2012. december 28., péntek

Sikerült a gyöngyhorgolás :-)

Elmúlt a karácsony. Nekem a legjobb ajándék az volt, hogy végre dűlőre jutottam a gyöngyhorgolással. Sok-sok hónapon keresztül próbálkoztam, de hiába és bosszantott, hogy nem megy. Aztán karácsony előtt végre sikerült és elkészültem az első kis horgolt darabommal. Nagyon boldog vagyok, hogy ezen a kihíváson is túl vagyok és sikerélménnyel zárult végül. Ezúton szeretném megköszönni  Gyöngyikék oldal szerkesztőjének a horgolás leírását, mert nélküle bizony nem boldogultam volna. Köszi :-)
Hamarosan kép is kerül majd fel az alkotásokról, de most sok az egyéb tennivaló a gyerkőcökkel is a szünetben :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...