2011. december 2., péntek

Egészségesen és divatosan

Sokan vagyunk úgy, hogy szívesen iszunk ásványvizet. De a palackot nem dobjuk a kukába, hanem halmokba rakva gyűjtögetjük és elvisszük a szelektív hulladék gyűjtőkhöz. Én is így szoktam, de néha kiszemelek egy áldoztatot, amit én hasznosítok újra, helyben. Most is így járt, ez a kékes színű PET palack. Láncot és medált készítettem belőle és mivel enyhén kék, télies lett a hangulata. Feldobtam némi kristállyal és akril gyönggyel. Így született meg a Palack lánc és barátja, Palack medál kisasszony :-)
Palack lánc

Palack medál

Ő pedig egy kis tekla Fityegő. Nem maradhatott el ez sem, a kis lilás, púderes, akrilos bogyó-bigyó :-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a palack lánc és medál, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik és hogy más is lát benne fantáziát :-)

    VálaszTörlés

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...