2011. december 7., szerda

Láncok és medál


Tovább folytatódott nálam a tekla láz. De a drótozás sem maradhatott el. Ilyenkor karácsony közeledtével itthon is több a teendőm, így kevesebb időm marad a gyöngyözésre, sajnos. De remélem lesz egy kevés most már és készülnek majd az új dolgok is. Azért becsúszott egy gyöngyös doboz is, amit a közelgő szülinapomra kaptam és elkezdtem decoupage technikával magamévá tenni.



Gyöngyös doboz új ruhája

Még körbe lesz festve barnás színű lazúrral, ha lesz időm :-)
A tetelje le van szórva csillám porral és bele van nyomkodva a lakkba, remélem tartós is lesz így.
Jó lesz majd bele költözni 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Brossok Már régen nem jártam erre, gondoltam benézek. Megmutatom mit készítettem mostanában. Bross pillangó és bogárka gyártásba fogtam. ...